Proverena zarada

среда, 3. септембар 2008.

Sigurica opet radi!!!

Posle "malo" duzeg odsustva, evo me opet. Nadam se da cete iz ovog drugog pokusaja biti zadovoljniji i pomoci mi da napravim mesto gde cemo svi zaraditi na PROKLETIM kladionicama. Potrudicu se malo vise, ali morate i vi.
Ovaj blog sam zapostavio jer se niste angazovli, napravio je solidnu posetu, ali sem nekoliko komentara nista se nije bitnije desilo.
Ocekivao sam da zajedno ucestvujemo u svemu ovome, znaci ja provodim po nekoliko sati na netu (ipak zivim od ovoga) i pomazem vama, a vase je da i vi ostavite po neki "siguran" tip.
Pokusacu opet da zazivim ovu moju ideju. Opet sam aktivan, necu napisati niti jedan post dok vi to ne ucinite. Dacu vam foru 3 dana, posle toga ce ovaj blog biti redirektovan na jedan moj novi sajt koji je funny karaktera.
Znaci od vas zavisi da li cemo zajedno uspeti i imati vise ili .......!!!
Dajte ljudi, tipujmo zajedno, SIGURICA JE DOBRA ZAMISAO<>!!!

2 коментара:

Анониман је рекао...

Dopada mi se ideja, nadam se da ce da zazivi.
Muka mi je od onih foruma koji rade za kladionice.
Predlazem Chesterfield - Grimsby 1

Unknown је рекао...

Odlican blog, svaka cast !